Kolekcia Plaisir Caresse je nová krásna luxusná vlnená kolekcia s prímesou hodvábu zdobená čipkou. Príjemný strih a materiál sa postarajú o pohodlie, pohodlie a eleganciu po celý deň. Značka Lise Charmel používa pre svoje dokonale spracované výrobky najluxusnejšie materiály. Luxusné spodné prádlo a doplnky francúzskej značky Lise Charmel sú vždy precízne spracované do poslednej nite. Nechajte sa rozmaznávať mäkkým materiálom ...
- Zloženie: 80% vlna, 15% hodváb, 5% polyamid
Meno značky: | Lise Charmel |
---|---|
Kategória: | Tričká a tielka |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Lise Charmel je definícia elegancie v dámskom spodnom prádle.
Referenčný podpis luxusného spodného prádla, LISE CHARMEL sublimuje ženy. Jedinečný príbeh s výnimočným know-how vytvoreným remeselnou zručnosťou, inováciami a umením.
Obnova, zázrak stvorenia každú sezónu, LISE CHARMEL sa stala referenciou pre francúzske couture spodné prádlo po celom svete. Spoločnosť LISE CHARMEL sa zrodila v 50. rokoch a v roku 1975 ju prevzal pán Jacques DAUMAL. Prinesie dych módy a trendov, neustály záujem o inovácie a integráciu pokročilých techník do spodnej bielizne. Komunikačná stratégia založená na hodnote našich produktov, na originálnej, ženskej, elegantnej kráse žien, umožnila značke LISE CHARMEL ťažiť z vedúcej pozície vo svete dámskeho spodného prádla
Značka sa zrodila pred viac ako polstoročím v kolíske luxusu, motivovanej neustálym hľadaním krásy a extrémneho pohodlia, v srdci hodvábnych štvrtí Lyonu.
Značka, ktorá je okamžite vášnivá pre vytváranie a výrobu podprseniek najvyššej kvality, prispôsobených najnáročnejším zákazníkom, vyvinula jedinečné know-how v oblasti pohody svojich modelov, od štandardných veľkostí až po najväčšie veľkosti.
Týmto spôsobom sa vytvorili tímy zjednotené okolo spoločných hodnôt extrémnej profesionálnej svedomitosti, starostlivej pohody a vášne pre sofistikovanú tvorbu.
Aj keď sa LISE CHARMEL stala značkou s medzinárodnou reputáciou s distribúciou vo viac ako štyridsiatich krajinách, je to rovnaké nadšenie a nadšenie, ktoré stále poháňa jej tímy pri tvorbe súčasných a budúcich kolekcií.