Plavkový spodok Lise Charmel ABB0265

Luxusne plavkové retro nohavičky od francúzskej značky Lise Charmel

Farba
Veľkosť - ženy
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
€78
od 1 dňa do 30 dní
 
 
 
KOLEKCIA AQUATIC CHIC . Moderný vzhľad.
Nohavičky s vysokým pásom v textúrovanom úplete. Pruhovaný vzor umiestnený vpredu, obyčajný čierny chrbát. Čierny pásik zvýrazňuje pás. Vpredu lemované. Veľmi jemný lesk terakotového pruhu
 
Meno značky: Lise Charmel
Kategória: Plavky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Lise Charmel je definícia elegancie v dámskom spodnom prádle.

Referenčný podpis luxusného spodného prádla, LISE CHARMEL sublimuje ženy. Jedinečný príbeh s výnimočným know-how vytvoreným remeselnou zručnosťou, inováciami a umením.
Obnova, zázrak stvorenia každú sezónu, LISE CHARMEL sa stala referenciou pre francúzske couture spodné prádlo po celom svete. Spoločnosť LISE CHARMEL sa zrodila v 50. rokoch a v roku 1975 ju prevzal pán Jacques DAUMAL. Prinesie dych módy a trendov, neustály záujem o inovácie a integráciu pokročilých techník do spodnej bielizne. Komunikačná stratégia založená na hodnote našich produktov, na originálnej, ženskej, elegantnej kráse žien, umožnila značke LISE CHARMEL ťažiť z vedúcej pozície vo svete dámskeho spodného prádla

Značka sa zrodila pred viac ako polstoročím v kolíske luxusu, motivovanej neustálym hľadaním krásy a extrémneho pohodlia, v srdci hodvábnych štvrtí Lyonu.
Značka, ktorá je okamžite vášnivá pre vytváranie a výrobu podprseniek najvyššej kvality, prispôsobených najnáročnejším zákazníkom, vyvinula jedinečné know-how v oblasti pohody svojich modelov, od štandardných veľkostí až po najväčšie veľkosti.
Týmto spôsobom sa vytvorili tímy zjednotené okolo spoločných hodnôt extrémnej profesionálnej svedomitosti, starostlivej pohody a vášne pre sofistikovanú tvorbu.
Aj keď sa LISE CHARMEL stala značkou s medzinárodnou reputáciou s distribúciou vo viac ako štyridsiatich krajinách, je to rovnaké nadšenie a nadšenie, ktoré stále poháňa jej tímy pri tvorbe súčasných a budúcich kolekcií.